UKREP 6.4 Obnova turističnih sob

NAZIV AKTIVNOSTI

Podpora za naložbe v vzpostavitev in razvoj nekmetijske dejavnosti

Vključitev v podukrep 6.4.  – S podporo v naložbe v vzpostavitev in razvoj nekmetijske dejavnosti smo izvedli obnovo nastanitvenih enot.

Vizija turistične kmetije Mulej je ostati visoko kvalitetna butična destinacija, kjer bo gost lahko na bližnjih pašnikih občudoval domače živali, na sami kmetiji pa dobil najkvalitetnejše storitve za razvajanje duha in telesa.

Kmetija Mulej je ena redkih kmetij na širšem območju občine Bled, ki se poleg osnovne kmetijske dejavnosti in številnih ostalih dopolnilnih dejavnosti, ukvarjajo tudi s turizmom na kmetiji. Kmetija je ena najnaprednejših kmetij na tem območju saj s pomočjo novih idej in investicij uspešno sledimo globalnim trendom.

POVZETEK

Za investicijo v dodatno ponudbo smo se na turistični kmetiji odločili, ker želimo ponuditi nekaj več. Želimo prisluhniti trenutnim potrebam in povpraševanju. V hitrem tempu življenja si vse več ljudi za oddih izbere mirne lokacije s ponudbo, ki človeka umiri in sprosti. K odločitvi je botrovala tudi diferenciacija na trgu ponudnikov nočitev na območju Bleda, kjer se stalno veča število privatnih namestitev. Omenjeno je pripomoglo, da smo se odločil obstoječi objekt s turističnimi sobami temeljito obnoviti. Cilj prenove je gostom ponuditi kakovostno, sodobno namestitev s pridihom domačnosti za katero so gostje pripravljeni plačati nekoliko višjo ceno.

CILJI

Cilji turistične kmetije Mulej:

  • postati stabilno, uspešno, tehnološko sodobno in okolju prijazen poslovni subjekt, ki bo uspešno posloval na slovenskem in tujem trgu,
  • ustvarjanje dolgoročnih konkurenčnih prednosti pred tekmeci na trgu,
  • s posodobitvijo nastanitev povečati število domačih in tujih gostov,
  • ohraniti konkurenčnost na trgu in razširiti dodatno ponudbo gostom,
  • zadržati gosta čim dlje na domačem turizmu in v lokalnem okolju,
  • povečati prepoznavnost turistične dejavnosti,
  • ohraniti in nadgraditi sodelovanje z ostalimi turističnimi ponudniki in dobavitelji na lokalnem nivoju,
  • ohraniti oziroma povečati število zaposlenih,
  • izboljšanje učinkovitosti razporeditve dela na kmetiji,
  • višji dohodek,
  • povečanje dodane vrednosti primarne kmetijske proizvodnje,
  • povišanje deleža prodaje na domu in s tem znižanje stroškov logistike.